• Vacatures en oproepen

Onze vereniging draait om vrijwilligers en alle mensen die zich inzetten om alles naadloos en gesmeerd draaiende te houden. Van Activiteiten plannen/begeleiden tot Fluiten van een wedstrijd tot Schooltoernooi regelen en tot Zaaldienst draaien... Met andere woorden van A tot Z moet echt geregeld worden binnen de vereniging.

Op deze pagina worden zo veel mogelijk de vacatures getoond. Ook oproepjes kun je hier vinden. Hopelijk wordt hier niet zoveel geplaast, want dan betekent het dat alle posities zijn bezet!

• Openstaande vacatures

Zonder invulling kan de vereniging niet op volle kracht draaien. Dus geef het aan als je interesse hebt in een van deze vacatures!  Voor meer informatie of bij interesse, neem contact op via vrijwilligers@hvzwolle.nl

OPENSTAANDE VACATURES

Scheidsrechtercommissie (2 personen)
    Bondsscheidsrechters
    Trainers en coaches hebben we alltijd nodig. Op dit moment is het voor komende jaar nog onduidelijk wat gevuld en wat vrij is. Geef maar aan als je zou willen trainen/coachen!
    Wedstrijsecretariaat - wedstrijden in sportlink plaatsen - elke maandag en vrijdag 10-15 min
    Secretaris voor de TC jeugd - 1 keer per maand
    Sponsorcommissie
    Materiaalcommissie 2-3 seniorleden
    Helpen bij 10 Mijl Zwolle Zuid
    Helpen bij Bevrijdingsfestival Dag shift 11:30-23:30 Middag 11:30-19:30 Avond 19:00-23:30
    Helpen bij 1/2 maraton van Zwolle - van ca 16:00 tot middernacht
    Helpen bij de Zomerfeest

Onderaan deze pagina vind je meer informatie

Scheidsrechterscommissie (2 personen)

• Indelen van scheidsrechters op zaal- en veldwedstrijden, vinden en begeleiden van nieuw op te leiden scheidsrechters, contact houden met bondsscheidsrechters en praktijkleiders. Daarnaast scheidsrechters regelen voor toernooien.

Bondsscheidsrechter ( 2 personen)

• Een bondscheidsrechter fluit minimaal 10 wedstrijden per seizoen in de wedstrijdsport.

Trainer/coach Dames 3

• Het geven van training aan en coachen van de dames 3

Trainer/coach Dames 4

• Het geven van training aan en coachen van de dames DS4

Trainer/coach Dames midweek

• Het geven van training aan en coachen van de dames DMW1

Captain Respect

Meer informatie komt binnenkort!

Secretaris voor de TC jeugd

1 keer per maand

Wedstrijden in sportlink plaatsen

Elke maandag en vrijdag 10-15 min

Sponsorcommissie

• Opstellen, coördineren en evalueren van sponsorbeleid
    • Legt en onderhoud het contact met (potentiële) sponsoren
    • Geeft wensen/problemen vanuit de commissie aan richt het bestuur
    • Stelt een jaarplan op betreffende werving van sponsoren en draagt zorg voor uitvoering
    • Is samen met de penningmeester verantwoordelijk voor de overeenkomsten met de sponsoren en zit toe op naleving
    • Behartigt de sponsorbelangen binnen de vereniging
    • Behartigt de verenigingsbelangen bij de sponsor
    • De voorzitter coördineert de commissie maakt en verzorgt de terugkoppeling naar het bestuur.
    • Geeft verantwoording af aan het Bestuur. Hun aanspreekpunt is de voorzitter.

Vrijwilligerscommissie

• Adviseert het bestuur en commissies over het vrijwilligersbeleid
    • Stelt taak- en functieomschrijvingen op en werkt bij wanneer nodig. Evalueert deze jaarlijks met desbetreffende commissie
    • Behartigt de belangen van de vrijwilligers, waardering en dergelijke.
    • Stimuleert dat bij de taakinvulling zoveel mogelijk rekening wordt gehouden met de wensen, motieven en mogelijkheden van de vrijwilligers
    • Maakt een overzicht van het nodige vrijwilligerswerk