• Trainingen HV Zwolle

Bij HV Zwolle trainen we in het buitenseizoen op Sportpark 't Hoge Laar. Hier hebben we de beschikking tot een asfalt én beach handbalveld, kleedkamers, douches en een eigen kantine. Trainen in het buitenseizoen zal in de maanden augustus/september en maart/april/mei plaatsvinden.

Voor een exacte overzicht bekijk onze buitentrainingen pagina.

In het zaalseizoen trainen we voornamelijk in onze nieuwe thuishal WRZV Sporthal. Hier hebben we de beschikking tot één sportzaal (en soms zelfs twee sportzalen), kleedkamers, douches en een beheerde gezellige kantine. Trainen in het zaalseizoen zal over het algemeen in de maanden september t/m april/mei plaatsvinden. Bij eventuele beschikbaarheidsbelemmeringen wordt uitgeweken naar alternatieve sporthallen/-zalen.

Voor een overzicht bekijk onze zaaltrainingen pagina.

Mocht je een keer bij ons willen kijken of zelfs meetrainen, dan kan dat! Kom gerust bij ons aan of neem contact met ons op.

• Binnenaccommodatie

WRZV Sporthal
    Grote Voort 4
    8041 AM Zwolle
    038 422 6129

In de WRZV Sporthal zullen op disdagen, donderdagen en vrijdagen getraind worden. Op de donderdagavonden kunnen de thuiswedstrijden gepeeld worden van ons Midweek team.

• Buitenaccommodatie

Sportpark Het Hoge Laar
    Luttekeweg 11
    8031 LG  Zwolle
    kantine@hvzwolle.nl

Op Sportpark 't Hoge Laar bevindt zich onze buitenaccommodatie inclusief onze beachhandbalveld en clubhuis/kantine.