• HV Zwolle Magazine

De nieuwsbrieven van HV Zwolle zijn er om iedereen op de hoogte te houden. Vanuit het bestuur kan er via dit medium het grote publiek (leden, relaties en geïnteresseerden) aanspreken en zodoende informatie/mededelingen delen en zelfs oproepen doen.

Maar nu.... nu is er de HV Zwolle MAGAZINE! Dezelfde nieuwsbrief informatie, maar dan gegoten in een super modern design en nog veel meer! Niet alleen bestuurlijke info, maar ook leuke feitjes, fotoreportages, interviews, kleurplaten en alles wat er rondom onze vereniging gebeurt!

Veel plezier met lezen, geniet er van!!

Oh ja, mocht je nog suggesties hebben, er staat iets geks in de magazine of je mist nog wat onderdelen in de magazine, geef het gerust door! Neem contact met ons op: magazine@hvzwolle.nl