• Logo ontwikkeling in dia's

Achter onze HV Zwolle logo zit een heel mooi verhaal. Een verhaal / filosofie dat door leden van onze vereniging met hun creativiteit is bedacht en daarmee de huidige logo langzamerhand als puzzelstukjes tot stand is gebracht. Deze filosofie en de ontwikkeling van de totstandkoming van onze logo is hieronder na te lezen.

Klik op de ► (play) knop in de dia om de diapresentatie te starten. Bij elke dia is de uitleg in tekst aangevuld. Met de pijltjes op de zijkant van de dia kun je een pagina handmatig vooruit of achteruit bladeren. Deze is te bedienen met de muis, pijltjestoets op toetsenbord of het vegen van je vinger over de dia (bij een mobiele apparaat).

• Huidige trends tonen aan dat een logo versimpeld is tot een icoontje, een woord en slechts één kleur of een select aantal kleuren heeft. Sample text Sample text Onze club hecht waarde aan deze zeven kernwaarden