• Hallo allemaal,

Ik ben Ramon van Ingen en ik ben directeur van Social Bouncers B.V. Ik vind het erg leuk om HV Zwolle te sponsoren en ik zal jullie in dit stukje graag uitleggen waarom.

Social Bouncers staat voor weerbaarheid en wij hebben onze dienstverlening met name gericht op organisatieweerbaarheid. Een belangrijk onderdeel hiervan is de fysieke en mentale weerbaarheid van mensen in organisaties. Fysieke en mentale weerbaarheid zijn hard nodig is onze dynamische en digitale samenleving. Voor mij is het sociale en het fysieke aspect dat sport biedt erg belangrijk, omdat ik zie dat dat bijdraagt aan het welzijn van mensen.

Ik sponsor om die reden naast de HV Zwolle ook tafeltennis Zwolle, voetbalvereniging HTC en de Stichting Iedereen Fit. En waarom nou die verenigingen? Dat komt door de (sociale) relaties die ik daarbij heb. Bij HV Zwolle ken ik Xavie en Sander Pluim en ben trots dat ik als sponsor mag bijdragen. Ik hoop zodra dat weer kan en mag wedstrijden te kijken en aan te moedigen.

Een sportieve groet, Ramon