• Een wedstrijd op zaterdagavond, dat komt niet vaak voor. Maar tegen de dames van Achilles spelen wij altijd op zaterdag avond.

Vol goede moed verzamelen wij ons voor de wedstrijd! Omkleden, voorbespreking, warmlopen. Volle concentratie om dit keer wel de punten te pakken tegen Achilles! De uitwedstrijd werd nipt verloren, 21-20... dus tijd voor revanche!!

We starten de wedstrijd goed! We pakken meteen een voorsprong! Door snelle aanvallen te spelen staan wij snel 3-0 voor! Achilles speelt ontzettend traag, waardoor zij minuten lang over een aanval doen en in 15 minuten maar 2 keer scoren. Onze dekking staat goed! Achilles is zoekende en alleen maar aan het breien.. ze zoeken de dekking nauwelijks op en als ze bij de dekking komen, is dit met het volle gewicht en kracht.. wij spelen niet ons beste spel, de aanvallen lopen niet helemaal lekker, waardoor wij voor rust maar 9 keer weten te scoren, met 5 doelpunten van Achilles, wordt er weinig gescoord de eerste 30 minuten.

Na het rust signaal zoeken wij de kleedkamer op om de puntjes op de i te zetten, niet te overmoedig worden, maar vol blijven gaan.

Dit doen wij in de 2e helft prima! Wij weten meer en meer te scoren, waardoor wij verder uitlopen. Break outs gaan steeds beter, toch komen de ballen helaas niet altijd aan. Dit moet beter! Wij blijven scherp en gooien het tempo wat omhoog! Achilles wordt moe en de aanvallen duren nog langer. 2 keer is er tijd spel gegeven, wat naar ons idee veel te weinig was. Achilles kon de aanvallen niet uitspelen, wij bleven strak aan de 6 en Achilles bleef maar rond spelen. Wanneer Achilles de bal verliest, geven wij extra gas! Wat voelt dat goed! Eindelijk een wedstrijd, waarbij wij echt laten zien dat wij de betere ploeg zijn!!

Van 15-9 gaan wij naar 20-11. Achilles weet niet meer te scoren, de koek is op.. Wij halen alles eruit wat er in zit en weten nog 4 keer te scoren! Met de eindstand van 24-11 op het score bord kunnen wij natuurlijk trots zijn! De uitwedstrijd verliezen en nu vliegen we erover heen! Zo nemen wij afstand van Achilles, die laatste staat! De goede punten nemen wij mee naar de volgende wedstrijd, maar eerst genieten van de 2 vrije weekenden! Dat gaat wel lukken met deze wedstrijd in ons achterhoofd!

Publiek weer bedankt voor jullie support!