• Zondag 2 februari stond de wedstrijd tegen LHC 2 op het programma. De thuiswedstrijd werd nipt verloren. Tijd voor revanche!

We begonnen niet scherp aan de wedstrijd, waardoor LHC iets kon uitlopen. LHC speelde scherp en waren bloed fanatiek. Wanneer er werd gescoord stonden ze als team op om dit te vieren! Wij daar in tegen, konden moeilijk het net vinden, waardoor wij een achterstand opliepen van 5 doelpunten.
    Met snelheid wisten wij mooie doelpunten te scoren en ook de samenwerking met de cirkel liep goed! Toch stond “net niet” bij ons centraal, waarbij het bij LHC “net wel” was.. LHC liep uit naar een voorsprong van 5 punten bij rust.

Wij wisten dat we ons eigen spel moesten blijven spelen, ons niet uit het spel laten halen door de felheid van LHC. Maar toch liepen wij de hele wedstrijd achter de feiten aan. Wij bleven scoren door snel tempo te maken en elkaar goed vrij te spelen! Helaas bleef LHC ook scoren, waardoor wij niet dichterbij kwamen.

LHC uit laten lopen, dat gaan we niet laten gebeuren! Scherp zijn op de bal en voor iedere bal vechten! Helaas liep dat voor onze cirkel, Miranda, wat minder goed. De bal willen pakken, waarna er nog een speelster boven op dook en Miranda vervelend ten val kwam met de hand. Gelukkig geen breuk in de pink & hopen wij Miranda weer snel op het veld te zien!

LHC loopt uit, naar 6 punten verschil. Nog 8 minuten te spelen. Wat we kunnen doen is de koppies laten hangen en aan de broek krijgen van LHC. Of we blijven vechten, koppies omhoog en het beste eruit halen. Want het gevoel is goed, we bleven positief! Dat had effect! LHC liep niet verder uit en wij kwamen zelfs wat terug, maar helaas niet genoeg... de eindstand is 25/21 in het voordeel van LHC. 4 punten verschil, helaas..

3 7-meters missen, ballen op de paal & pech ballen... die doelpunten missen wij aan het eind van de wedstrijd om het naar onze kant te trekken!

Volgende week staat een belangrijke wedstrijd voor ons op het programma! Tegen Achilles Aames 1. De nummer laatst van de competitie! Uit hebben wij met 1 punt verschil verloren. Kunnen wij dit komende zaterdag goed maken & een gat slaan van 4 punten met Achilles?
    Wij zien jullie allemaal graag op zaterdagavond om 20:25 uur in Zwolle!