• Zondag 26 januari stond de wedstrijd tegen Broekland 2 op het programma! De uitwedstrijd ging verloren. Dat wilden wij deze wedstrijd goed maken!! Door een duidelijke voorbespreking van Peter, die ons deze wedstrijd ging coachen, wisten wij wat ons te doen stond! Broekland heeft goede opbouwers met een hard schot & een cirkel die altijd wel een gaatje weet te vinden! Vergeet de snelle hoeken niet.. Genoeg voor ons om te weten dat wij hard moeten werken!!

We begonnen prima aan de wedstrijd! Wel wisten de opbouwers van Broekland makkelijk te scoren, zelfs van 10 meter afstand. Waardoor de stand ging naar 2-5! Nieuwe afspraken maken, de 2e verdedigers stappen vel uit op de opbouwers & de nummer 3 verdediger blijft bij de cirkel. Dit werkte goed! We hadden het spel van Broekland onder controle! We kwamen terug tot 6-6 en wisten daarna de voorsprong te pakken! Breaks en snelle aanvallen bezorgen ons mooie doelpunten. Een pittige wedstrijd, veel overtredingen aan beide kanten. 7-meters werden uiteindelijk niet gegeven, de hele wedstrijd niet. Wat bij handbal natuurlijk bijzonder is.
    Weinig doelpunten, maar met 2 meer voor ons, gingen we rusten met een stand van 10 tegen 8!

We spelen prima! We hebben de dekking onder controle en we moeten ons eigen spel blijven spelen!
    Zo begonnen wij de 2e helft. Wij hielden ons aan de afspraken, we werkten hard met het hele team!! De wedstrijd ging gelijk op, 2 voor, 1 voor en weer gelijk. Broekland nam zelfs even weer de leiding bij 15-16. De hoeken van broekland gingen lopen, waardoor wij een stapje terug moesten doen. Even ging dit mis, blijven communiceren & een andere aanpak in de dekking! Dat ging goed!! Wij kwamen op gelijke hoogte en namen weer de leiding. Nog 2 minuten op de klok stond het gelijk. Rust bewaren in de aanval en hard werken in de dekking! Lukt het dit keer om wel de winst naar ons toe te trekken?

Broekland wist dit niet uit te spelen en wij wisten te scoren!! 18-17 , Eindelijk!!!! Wij weten weer wat winnen is. Ontzettend blij met de 2 punten & dit zorgt ervoor dat we van de laatste plek af zijn!!
    Als team waren wij heel blij en geeft dit moed voor de rest van de competitie!!

A.s. zondag 2 februari spelen wij uit in Lemelerveld tegen LHC Dames 2. Om 11:10 uur start de wedstrijd! Wij zien jullie graag op de tribune om ons aan te moedigen en te helpen aan hopelijk weer 2 punten!!